Congratulations to vtecmec for winning May/June's Lude Of The Month, with his DIY Turbo BB1 build.
>>> Click Here For Profile <<<

>>> Click Here For Profile <<<

speedfreaks honda prelude pickup
- honda-hardy
- Club Cartographer
- My Generation: 5G
- Been thanked: 1 time
please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please

- NafemanNathan
- LotM Winner
- My Generation: 0G
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 124 times
- Ted
- My Generation: 4G
- Been thanked: 3 times
I think it looks even better with the colours the right way round, send me your address and size for a complimentary hoodie, fleece and t shirtNafemanNathan wrote:Pickup with open sunroof and the correct colour way on the boot...

if it aint broke don't fix it https://www.facebook.com/pages/tram-roa ... 8502699270
- NafemanNathan
- LotM Winner
- NafemanNathan
- LotM Winner
- Ted
- My Generation: 4G
- Been thanked: 3 times
imagine the fun you could have with 5th gen headlights in a speedfreaks style 

if it aint broke don't fix it https://www.facebook.com/pages/tram-roa ... 8502699270
- honda-hardy
- Club Cartographer
- Been thanked: 1 time
dam you nath, i cant lie, you got me, i wrote each one,NafemanNathan wrote:If you can promise me you touch-typed every single one of those "pleases" and did not copy and paste any of them...... Then I will bump you up one place in the list

starting with the 3rd gen in white i presume...NafemanNathan wrote:Nope, this was my first
I'll probably get around to doing every generation eventually
- stk prelude
- Crazy_C
- My Generation: 3G
You know you need to do one of your Aerodeck, and then put better wheels on it, add some fogs and change the colour slightly so it looks like mine
Definitely very talented there though mate for sure!!

Definitely very talented there though mate for sure!!
4thgenphil wrote:you're odd and that made me crap myself!
RattyMcClelland wrote:Dom with a fag in his mouth. A rare sight.
nitin_s1 wrote:I am Nitin, motha fucka!
mart609 wrote:It wasn't a good look standing around stratching my nuts every 5 minutes. Never again